TürkMedya ile Turkuvaz arasında kriz mi var?

Hükümete yakın iki önemli grup arasında ödemeler nedeniyle büyük anlaşmazlık çıktığı iddia ediliyor.

TürkMedya’nın 31 Aralık’ta Star Gazetesi ile birlikte kapısına kilit vurduğu Güneş Gazetesi, grubun bir diğer gazetesi olan Akşam’a ek yapılmıştı.

Dün Akşam’ın içinde yer almayan gazetenin bugün bir kez daha ortada olmaması ise kafaları karıştırdı.

Özellikle son dönemde ekonomik gerekçeler yüzünden marka değeri oldukça yüksek gazetelerden vazgeçmek zorunda kalan kurumun, matbaa ile de benzer sorunlar yaşadığı iddia ediliyor.


Kulislerde dolaşan iddialara göre; Akşam’ı basan Turkuvaz ödeme alamadığı için defalarca TürkMedya’ya uyarı gönderdi ve sonunda kesintiye giderek Güneş’i basmadı.

Online olarak görülebilen PDF sayfalarında Güneş’in olup, baskıda olmaması da ortaya atılan bu iddiayı güçlendirdi.

03 Mar 2020 - 18:37 - Gündem

Muhabir Dila Erdem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Türkiyem TV Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Türkiyem TV hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Türkiyem TV editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Türkiyem TV değil haberi geçen ajanstır.



Ankara Markaları

Türkiyem TV, Ankara ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (312) 220 00 44
Reklam bilgi


Anket Deva Partisi'nin başarılı olacağını düşünüyor musunuz?